مهرداد انوری
  • خانه
  • درباره من
    • رزومه من
    • تماس با من
    • درخواست مشاوره
  • مشتریان
  • خدمات مشاوره
    • تحقیقات بازار، بازاریابی و برند
    • تدوین استراتژی های برند
    • بازطراحی جایگاه سازی
    • برندسازی شخصی
    • طراحی کمپین های دیجیتال
  • دوره آموزشی
  • مدیریت دانش
  • مقالات
Menu
  • خانه
  • درباره من
    • رزومه من
    • تماس با من
    • درخواست مشاوره
  • مشتریان
  • خدمات مشاوره
    • تحقیقات بازار، بازاریابی و برند
    • تدوین استراتژی های برند
    • بازطراحی جایگاه سازی
    • برندسازی شخصی
    • طراحی کمپین های دیجیتال
  • دوره آموزشی
  • مدیریت دانش
  • مقالات
ورود | ثبت نام
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید
تومان0 0 Cart
Instagram Telegram
مهرداد انوری
  • خانه
  • درباره من
    • رزومه من
    • تماس با من
    • درخواست مشاوره
  • مشتریان
  • خدمات مشاوره
    • تحقیقات بازار، بازاریابی و برند
    • تدوین استراتژی های برند
    • بازطراحی جایگاه سازی
    • برندسازی شخصی
    • طراحی کمپین های دیجیتال
  • دوره آموزشی
  • مدیریت دانش
  • مقالات
Menu
  • خانه
  • درباره من
    • رزومه من
    • تماس با من
    • درخواست مشاوره
  • مشتریان
  • خدمات مشاوره
    • تحقیقات بازار، بازاریابی و برند
    • تدوین استراتژی های برند
    • بازطراحی جایگاه سازی
    • برندسازی شخصی
    • طراحی کمپین های دیجیتال
  • دوره آموزشی
  • مدیریت دانش
  • مقالات
تومان0 0 Cart
ورود | ثبت نام
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید
Instagram Telegram
حالت مطالعه

وبینار نسخه منحصر به فرد تو ،در جهان زیبایی

زیبایی، یکی از مهمترین اصولی است که هر شخصی در زندگی همیشه به دنبال آن است و هیچکس در جهان دوست ندارد که زشت به نظر برسد. زیبایی و محصولات آرایشی، از هزاران سال قبل در بین جوامع بشری رواج داشته و افراد پیش از حضور در جمع از این وسایل استفاده کرده‌اند. امروزه شرکت‌های زیادی به ارائه محصولات آرایشی و زیبایی می‌پردازند و ایران نیز یکی از بزرگترین مصرف‌کنندگان این محصولات است ولی علیرغم این که تعداد خریداران این محصول فراوان است، افراد زیادی نیز هستند که نمی‌دانند چطور از این محصولات درست استفاده کنند و به چهره خود زیبایی ببخشند. به همین دلیل است که تعداد ارایشگران و سالن های زیبایی رو به افزایش است و پرسونال برندینگ آرایشگران و میکاپ آرتیست ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در حال محبوب شدن است.
اگر از علاقمندان به فعالیت و درآمدزایی به این شیوه هستید و می‌خواهید با این روش زندگی خود را متحول کنید، در این وبینار همراه ما باشید تا نگاهی به این شکل از برندسازی شخصی بیاندازیم و شناختی جامع نسبت به این روش برندینگ پیدا کنید.

پرسونال برندینگ نسبت به روش‌های دیگر برندینگ مزایای زیادی دارد. اولین مزیتی که این روش می‌تواند داشته باشد، افزایش شهرت و اعتبار است. تا زمانی که یک شخص زیر نظر یک شر کت و برند دیگر کار کند، اعتبار و تلاش او نیز در جهت بهتر شدن برند آن شرکت خواهد بود. ولی وقتی یک میکاپ آرتیست به شکل مستقل و شخصی کار کند، نام او تبدیل به یک برند می‌شود و همین مسئله باعث می‌شود که به راحتی با افرادی که متقاضی تبلیغات هستند مذاکره کند و دست بالا را در این مذاکرات داشته باشد. در واقع شهرت، قدرت و ثروت به همراه می‌آورد.
یکی دیگر از مزایای پرسونال برندینگ صنف آرایش و زیبایی این است که به شکل مستقیم با مشتریان خود در ارتباط هستید. این مسئله دایره مشتریان شما افزایش می‌یابد و افرادی که قبلا شما را نمی‌شناختند، به شکل مستقیم شما را می‌شناسند و همین مسئله باعث می‌شود که ارتباطاتی جدید پیدا کنید. این افراد ممکن است دوستان یا همکاران خود را برای همکاری به شما معرفی کنند و این مسئله در افزایش درآمد و کسب محبوبیت تاثیر بسزایی دارد. مزیت دیگر ارتباط با مشتری، گرفتن بازخورد از آن‌ها است. اگر شما با مشتری به شکل مستقیم در ارتباط نباشید، ضعف‌ها و نقاط قوت خود را نخواهید شناخت و اصلاح اشکالات و افزایش مهارت‌های خود به راحتی انجام نمی‌شود.

دوره های مرتبط

دوره سفر قهرمانی پرسنال برند

دوره سفر قهرمانی پرسنال برند

بدون امتیاز 0 رای
تومان4,500,000
تومان4,500,000
مفهومی عمیق به نام برند شخصی

مفهومی عمیق به نام برند شخصی

بدون امتیاز 0 رای
رایگان!
رایگان!
نقش برند شخصی بنیانگذار در برند سازمانی

نقش برند شخصی بنیانگذار در برند سازمانی

بدون امتیاز 0 رای
رایگان!
رایگان!

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

رایگان!

برگزار کننده: مدیران خلاق
امتیاز
0 از 0 رأی
بدون امتیاز 0 رای
رایگان!
نوع دوره: وبینار
تاریخ شروع: 4 اردیبهشت 1400
زبان: فارسی
1 جلسه
روش دریافت: دریافت پادکست و فایل های دوره
دکتر مهرداد انوری
دکتر مهرداد انوری
مدرس و راهبر توسعه روان‌برند

مشاوره رایگان

واحد ثبت نام : 09190102646

واحد پشتیبان فنی : 09370709677

دسته: پرسنال برندینگ، رایگان

خدمات مشاوره

معماری برند

پرسنال برندینگ

تحقیقات بازاریابی

ارزشگذاری برند

دوره های آموزشی

دوره های در حال اجرا

ورکشاپ آنلاین اصول و تکنیک های نام گذاری برند

وبینار تدوین شعار برند

مقالات

افکار یک تبلیغاتچی

محتوای هنجارمند در فضای دیجیتال

 

Copyright © 2023 mehrdadanvari.ir, All Rights Reserved

ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید