استراتژی برند آنلاین : بر جایگاه خود تسلط داشته باشید.

در تلاش برای متمایز شدن هستید ؟ در این مقاله از چگونگی تبدیل شدن به برندی که مخاطب به آن اعتماد دارد و احترام می گذارد، صحبت می شود.
با این مثال شروع می کنیم : تصور کنید بیزینس یا کسب و کاری را شروع کردید، چگونه می توانید اعتماد مخاطب را جلب کنید؟
در اینجا از تاکتیک های واقعی که حاصل سالها آزمون و خطاست، صحبت می شود.
اینترنت را به عنوان اقیانوس وسیعی تصور کنید در حالی که در دریا گم شده اید. ما فانوس دریایی را داریم که به شما کمک میکند : متدلوژی فانوس دریایی !
متدلوژی فانوس دریایی شامل پنج قسمت می باشد.
قسمت اول: پایه ریزی برند
ساختن برند شما با ایجاد یک پایه محکم شروع می شود!
اول از همه، شما می خواهید مجموعه ای از آثار را بسازید که فریاد بزند : “من یک متخصص هستم ! “. پس باید محتوای ارزشمندی را تولید کنید که تخصص شما را به نمایش بگذارد.
شما می توانید پست های وبلاگ بنویسید، فیلم ضبط کنید ، اینفوگرافیک ایجاد کنید و میزبان وبینارها باشید. خانم پوتنام ، روانشناس حوزه برند، میگوید : “در اوایل کسب و کارم یک مسابقه با عنوان شخصیت شناسی برند راه اندازی کردم که بیش از 250،000 بازدید گرفت و در کلاس های دانشگاهی و کنفرانس ها بسیار مورد توجه بود ، زیرا آنچه را که یاد گرفتم با جهان به اشتراک گذاشتم .” خانم پوتنام در پاسخ به این سوال که چرا مسابقه را برگزار کرده می گوید : “به دنبال پاسخ هایی در مورد اینکه چه کسی بودم و چه چیزی مرا منحصر به فرد کرده بود ،می گشتم. معلوم شد افراد زیادی در جستجوی همین موضوع بودند.”
به یاد داشته باشید اگر خرد شما محبوس شود، هیچ کس نمی تواند ارزش آن را بشناسد. قدم بردارید، بینش خود را به اشتراک بگذارید و زندگی را حتی قبل از اینکه مشتری شما شوند، تغییر دهید. رهبر بودن یعنی همین !
قسمت دوم : نتایج را نشان دهید !
شما باید برد های بزرگ و کوچک خود را به نمایش بگذارید. داستان های موفقیت را به اشتراک بگذارید، اظهارات مشتریان را به رخ بکشید و عمیقا روی نمونه های مطالعاتی تمرکز کنید. حتی می توانید کیس مطالعاتی برای خود خود ایجاد کنید. حواستان باشد! جشن گرفتن پیروزی ها هر چقدر کوچک، مانند یک بازی ذهنی عمل می کند که انگیزه شما را افزایش می دهد.
هر وقت از خودت می پرسی: چرا این کار را میکنم ؟ آیا ارزشش را دارد ؟
به نمونه ها مطالعاتی خود برگردید و تاثیری که روی دیگران را داشتید دوباره مرور کنید.
قسمت سوم : تایید مخاطبان خود را جمع آوری کنید !
جمع آوری تایید مخاطبان باعث افزایش اعتبار شما می شود. تاییدیه هایی مثل مطبوعات ، جوایز صنعتی یا حتی سخنرانی ها .مثل یک مهر طلایی روی اعتبار شما عمل میکند.
و اما ماموریت شما چیست ؟ تمام شواهدی را که می توانید پیدا کنید جمع آوری کرده و به اشتراک بگذارید. این تاییدیه ها فقط اعتبار نمی افزایند، بلکه باعث ماندگاری شما می شوند.
قسمت چهارم :از قدرت و نفوذ بزرگان بهره ببرید!
اگر تازه کار هستید، این ترفند بلیط شما برای اعتماد است. مطالب را از منابع معتبر به اشتراک بگذارید.
در رویدادها و ایونت هایی که کارآفرینان بزرگ حضور دارند شرکت کنید، عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید . ممکن است در ابتدا کمی خجالت بکشید ولی بدانید بودن در همان فضا با برترین ها و بزرگان روی روان شما و مخاطبتان معجزه می کند. همچنین می توانید تحقیقات صنعتی را از منابع معتبر یا ایده هایی از سازندگانی که تحسین شان می کنید به اشتراک بگذارید. همه چیز در مورد بهره مندی اقتدار از کسانی است که قبلا آن را ساخته اید.
قسمت پنجم : صحبت کردن و تقویت کردن !
وقتی با شما مصاحبه میکنند یا در رسانه ای معرفی می شوید ، آن را به اشتراک بگذارید. مثل به اهتزاز درآوردن پرچمی است که می گوید : “نظر من مهم است! “.
وقتی شما اعتبار خود را در پلتفرم دیگران به نمایش میگذارید ، این سیگنال را ارسال می شود که آنها به شما اعتماد دارند.
استراتژی فانوس دریایی، چراغی است برای هدایت برند شما به سمت موفقیت.
پایه ریزی محکم : ساخت مجموعه ای از کار که تخصص شما را به اشتراک می گذارد.
نشان دادن نتایج : پیروزی خود، موفقیت مشتری و نمونه های مطالعاتی.
جمع آوری تاییدیه های مخاطبان : مهر تایید مطبوعات، جوایز صنعتی و مصاحبه ها را حتما به اشتراک بگذارید.
بهره مندی از قدرت بزرگان: ارتباط با چهره ها و پلتفرم های معتبر باعث افزایش اعتبار شما می شود.
صحبت کرد و تقویت کردن : زمانی که مصاحبه های شما در جای دیگری نمایش داده می شود . یعنی نظر و کلام شما مورد تایید است و متقاضی دارد.
با این مراحل برند شما به یک چراغ راهنما تبدیل می شود و مشتریان مناسب را با اطمینان جذب می کند. اما فراتر از همه دلایل برای انتخاب شما ، موقعیت منحصر به فرد برند خود را در بازار کشف کنید.
دیدگاهتان را بنویسید