وبینار تدوین شعار برند
علاوه بر نشان تجاری موفق، خدمات مطلوب و بروز، روندهای سیستماتیک و بهینه در مدیریت کسب و کار که بر توسعه مارکتینگ و بزرگتر شدن جامعه مشتریان بسیار موثر هستند، متون و شعارهای تبلیغاتی، یکی از بهترین ابزارها و تکنیکها برای جلب مشتریان و مانا شدن برند و توصیف خدمات و اهداف شرکت ها برای مشتریان است. چه بسا، شعارهای تبلیغاتی یک محصول، بسیار ماندگارتر و موثرتر، وجه تمایز بزرگی در ذهن مشتریان ایجاد میکند.
در دوره “نگارش متون و شعارهای تبلیغاتی ( کپی رایتینگ )” هنرجویان، با چگونگی ایجاد شعارها و متون تبلیغاتی موثر و متناسب با محصولات و خدمات شرکتها، چگونگی متمایز و منحصربفرد بودن شعارهای تبلیغاتی با دیگر رقیبان، تاکید بر نشان تجاری و برتری های رقابتی در انواع تبلیغات رسانه ای، شبکه های اجتماعی، وب سایت، و بسیاری نکات تخصصی و مهم دیگر که در توسعه کسب و کار یک کارافرین موثر است، آشنا خواهند شد.
درباره دوره :
وقتی صاحب کسب و کار باشید یا بخواهید محصول یا خدمتی را معرفی کنید، باید دربارۀ آن به مخاطبانتان اطلاعات بدهید. ارائۀ این اطلاعات معمولاً در قالب کلماتی است که احتمالاً با تصاویر مرتبط با آنها ترکیب شده است. برای آنکه بتوانید کلمات مناسب را برای این معرفی پیدا کنید، لازم است بدانید که میخواهید چه چیزی را به چه کسانی بگویید و میخواهید آنها بعد از دریافت این اطلاعات چه کاری انجام دهند. همۀ اینها و بسیاری موارد دیگر، موضوعاتی هستند که در حوزۀ کپیرایتینگ یا تبلیغنویسی جای میگیرند.
یکی از وظایف کپیرایترها یا تبلیغنویسها این است که موضوع موردنظر را بهشیوهای اثربخش به مخاطب خاص خودش معرفی کنند. آنها برای این کار به مهارتهای مختلفی نیاز دارند. آنها باید مجموعۀ تواناییهای خود را در نگارش، مخاطبشناسی، رفتارشناسی و غیره بهکارگیرند تا مخاطب را قدمبهقدم تا رسیدن به مقصد نهایی هدایت و همراهی کنند.
دورۀ آموزشی کپیرایتینگ و نگارش متن و شعار تبلیغاتی در مدرسه ایده به شما امکان میدهد با موضوعاتی که در حوزۀ ادبیات تبلیغ برای نگارش تبلیغات اثربخش نیاز دارید آشنا شوید. با یادگرفتن این مهارت هم میتوانید محصولات یا خدمات خودتان را بهتر عرضه کنید و هم میتوانید بهعنوان کپیرایتر و حتی تولیدکنندۀ محتوا با افراد و کسبوکارهای دیگر همکاری کنید. درحالحاضر این مهارت فرصتهای کاری بسیار زیاد و سطح درآمد بالایی دارد.
سرفصل های دوره :
عصر ما، عصر فراوانی تخصص ها و مهارت هاست ومیزان دانش موجود در جامعه، در بالاترین سطح خود قرار دارد.برند سازی به شما می آموزد که بتوانید در جامعه هدف خود تاثیرگذار باشید، تصویر درستی از خدمات یا محصول خود ارائه دهید و در بین این همه مهارت و تخصص های مشابه و یکسان، بتوانید نسخه منحصر به فرد خود را عرضه کنید.
برندسازی به معنی رفع دغدغه ها، حل مشکلات و افزایش تاثیرگذاری شما در بازار هدف و حوزه فعالیت شماست.
دریافت فایل و کاربرگ دوره فایل های ضمیمه
امکان دریافت و دانلود فایل بعد از خرید دوره
مخاطبین دوره
- طراحان گرافیک، مدیران تبلیغات، و نویسندگان متنهای تبلیغاتی کمپینها و آژانسهای تبلیغاتی
- کارآفرینان، مؤسسان، صاحبان و علاقهمندان به راهاندازی کسبوکارهای نوپا
- صاحبان کالا، مدیران شرکتها و مؤسسههای خدماتی
- افرادی که قریحه نگارش و نویسندگی دارند و مایل اند از آن در صنعت و کسبوکار استفاده کنند
دوره های مرتبط
وبینار رایگان الزامات راه اندازی کسب و کار مد و فشن
برندسازی چالش نگرشی در ایران
تبلیغات از جنس زیر آستانه حسی
نظرات
تومان700,000

دکتر مهرداد انوری
مدرس و مشاور توسعه کسب و کارمشاوره رایگان
در صورت هر گونه سوال و مشاوره میتوانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
قوانین ثبت دیدگاه