تا به حال احساس کرده اید که برند شما دچار چالش هویت شده است؟

نگران نباشید شما در مسیر رشد قرار گرفته اید.
فرقی نمی کند شما یک استارت آپ هیجان انگیز باشید یا یک غول میلیون دلاری، این بحران هویت می تواند شما را از دید همه پنهان کند،سری که در بحران هویت نهفته است این است که زمانی که در اوج خود هستید مانند یک مانع عمل می کند. ما اینجا هستیم تا هفت اصل تغییر بازی را برایتان فاش کنیم تا برند شما به یک آهنربای جذاب برای فروش بیشتر و جذب مشتری بیشتر تبدیل شود، سود افزایش یابد و مهمتر از همه تجارت را دوباره احیا کنید. آماده اید تا جرقه برند خود را روشن کنید؟
ترکیب برندها
میدانید که برند ها یک شبه ساخته نمی شوند، آنها یک سرمایه گذاری بلند مدت هستند و با گسترش افق زمانی و تمرکز بر جنبه های ماندگار هویت خود، زمینه را برای رشد تصاعدی فراهم می کنند.
مطمئنا، برند شما می تواند تکامل یابد، اما به آن به عنوان یک حساب بازنشستگی نگاه کنید. به مرور زمان سپرده گذاری میکنید و با تداوم نتایج فوق العاده می شود. اغلب کارآفرینان با تجربه، از این مفهوم متحیر می شوند. اما نکته مهم اینجاست، بازار مدتی طول می کشد تا به تحولات ما برسد. به جای اینکه این را به عنوان یک نقطه ضعف در نظر بگیرید، آن را به عنوان یک سرمایه گذاری با بازده ترکیبی ببینید. به همین دلیل است که ما بر ایجاد یک پایه برند محکم بر تاکتیک های بازاریابی پرزرق و برق تاکید می کنیم و به آن به عنوان دارایی هایی با تاثیر پایدار فکر کنیم، نه فقط پست های زودگذر، چه چیزی را می توانید بسازید که در یک سطح روانی عمیق طنین انداز شود و اثری ماندگار در کسب و کار شما به جای بگذارد.
متفاوت باشید
در تلاش برای موفقیت، افتادن در دام – بهتر از رقابت – آسان است. زمانی که اوضاع کند می شود، کاهش قیمت ها یا ارائه پیشنهادات بیشتر می تواند راهی باشد برای بهتر بودن ولی بازار به این مسئله اهمیت نمیدهد و هوس منحصر به فرد بودن دارد. مغز ما با الگو رشد می کند، وقت آن است که پیام خود را تغییر دهید و واقعا متمایز شوید، نه اینکه فقط یک پیشنهاد باشید. در حال حاضر راه حل این است! تشخیص وجه تمایز شما می تواند سخت باشد. اینجاست که افرادی مانند استراتژیست برند وارد میشوند و به شما کمک میکنند تا رد سطح عمیقی با مخاطب خود ارتباط بگیرید. وسعت دید باعث ایجاد آشنایی می شود اگر در حضور آنلاین خود احساس رکود می کنید، وقت آن است که تجدید نظر کنید! واقعا چه چیزی شما را هیجان زده می کند؟
چه داستان هایی برند شما را تعریف می کند؟
تمرکز خود را از ارسال پست در اینستاگرام، تیک تاک به تاثیرگذاری واقعی تغییر دهید. به این فکر کنید که چگونه می توانید دنیا را تغییر دهید و آن را به مکانی بهتر تبدیل کنید. اشتیاق و اصالت شما، این چیزی است که برندتان را روشن میکند و مردم را به سمت خود می کشاند. به یاد داشته باشید، ما برند ها را براساس حقیقت می سازیم، نه روندها. مطمئنا می توانید کلمات کلیدی را تعقیب کنید یا به موضوعات پرطرفدار بپردازید.
تصمیم گیری احساسی
انسان ها به صورت احساسی تصمیم می گیرند و سپس از منطق برای حمایت از آنها استفاده می کنند. مغز ما به این شکل سیم کشی می کند! به صورت عملی، هنگام کار با مشتریان، چهار راه قدرتمند برای استفاده از این محرک های تصمیم گیری احساسی وجود دارد:
-هویت را تقویت کنید:
برند شما باید در بین مخاطبان هدف شما طنین انداز شود و آنها را ترغیب کند که چه کسی هستند یا آرزو دارند باشند.
-پرورش تعلق:
مردم می خواهند به یک فرهنگ یا جامعه تعلق داشته باشند. درون گروهی که مخاطبان شما با آن همسو هستند را شناسایی کنید و برند خود را به بخشی از آن تبدیل کنید.
-قهرمان یک ماموریت:
مشتریان خود را در چیزی بزرگتر از یک محصول یا خدمات درگیر کنید. یک حرکت یا ماموریت.
-تسکین درد، افزایش لذت:
نشان دهید که چگونه برند شما درد را کاهش می دهد یا لذت را افزایش میدهد.به یاد داشته باشید انسان ها اغلب برای اجتناب از درد انگیزه بیشتری دارند.
نتایج شما هرگز از انرژی شما پیشی نخواهد گرفت
بیایید یک لحظه واقع اندیش باشیم، فارغ از اینکه شما یک فریلنسر، مربی، مشاور، ایده پرداز یا سازنده هستید. مشکل اینجاست که اگر در همه سطوح، از نظر احساسی، جسمی یا معنوی، احساس ناراحتی نکنید به نتایجی که می خواهید، نمی رسید.
حتی درخشان ترین استراتژی بازاریابی نیز اگر انرژی لازم برای اجرای آن را نداشته باشید، کارساز نخواهد بود، بنابراین اگر یک نمایش یکنفره هستید یا یک تیم کوچک را رهبری می کنید، مراقب انرژی خود باشید. این ظرف شما برای ایجاد موفقیتی است که آرزویش را دارید و به یاد داشته باشید که انرژی شما، سوخت سفر شماست…
کاهش اصطکاک
نکته خنده داری که وجود دارد این است که ما می خواهیم همه پولشان را به ما بدهند، اما گاهی ناآگاهانه موانعی را ایجاد می کنیم که باعث کندی روند خرید می شود. به ویژه برای تولید کنندگان یا ارائه دهندگان خدمات، بررسی مشتریان ضروری است اما ما نمی توانیم آن را مانند پیمایش در هزارتو کنیم. هرچه مسیر خرید هموارتر باشد، سرنخ ها و فروش بیشتری ایجاد می کنیم.گاهی اوقات این به معنای ارائه محصولات یا خدمات کوچکتر برای کسانی است که برای تعهد بزرگ آماده نیستند.
کاهش اصطکاک نام یک بازی است که چه در فرایند خرید باشید چه در یافتن خودتان، کاری می کند که مردم با برند شما ارتباط برقرار کنند و درگیر شوند.
ارزشمند باشید
ما به عنوان متخصص در زمینه خود، اغلب درگیر نیازهای مردم می شویم و فراموش می کنیم که واقعا چه می خواهند. برای ارزشمند بودن باید درک کنیم که مردم برای چه چیزی هایی ارزش قائل هستند. آیا پیشنهادات خود را با خواسته ها و نیاز های آن ها هماهنگ می کنید یا می خواهید چیزی را بفروشید که حتی نمی دانند می خواهند یا نه؟
نکته اصلی گوش دادن و گفتگو با مخاطبین است مشکلات و نقاط دردناک آن ها را درک کنید و راه حل های خود را برای خواسته های آن ها ارائه دهید.
دیدگاهتان را بنویسید