بازاریابی هزاره

ما در دنیای جذاب برندسازی در حال غواصی هستیم. به ما اعتماد کنید، این جهان روشن خواهد شد! به ما بپیوندید تا جذابیت بی نظیری را که برندسازی برای نسل هزاره دارد کشف کنیم.ما آنچه را که هزاره ها را به وجد می آورد پیدا خواهیم کرد .چگونه می توان قلب آنها را به دست آوردو چرا آنها چیزی بیش از یک مصرف کننده هستند .همه اینها شامل اصالت، اخلاق و نجات سیاره زمین است.بنابراین کمربندهای ایمنی خود را ببندید، زیرا ما در آستانه سفری برای رمزگشایی هنر برندسازی جهت هزاره مدرن هستیم.
هزاره یا نسل چیست ؟
نسل ها مانند کپسول های زمانی هستند که تجربیات ارزش ها و روایت های فرهنگی مشترک را در خود جای داده اند. این گروه این گروه ها براساس نقاط عطف تاریخ شکل گرفته اند و هویت های منحصر به فردی را مانند طرحی موزاییکی از لحظات تشکیل می دهند.هزاره ها بین سال های 1981 تا 1996 (دهه 60 تا دهه70 ) متولد شده اند. آنها شاهد تغییرات باورنکردنی بوده اند، از نوارکاست بگیر تا دستگاه پخش، اینترنت تلفنی تا تلفن های همراه و نامه های دست نویس تا پیام رسان های فوری .این تجربیات عادات متمایز مصرف کننده و ترجیحات برند آنها را شکل داده است. عصر دیجیتال به زندگی هزاره ها تبدیل شده است و نحوه برقراری ارتباط ، خرید و تعامل آنها با جهان را تغییر می دهد. خواسته هایشان در اولویت قرار میگیرد و ارزش های خود را حفظ می کنند و به دنبال برندهایی هستند که با آرزوهایشان همسو باشند. اکنون که متوجه شدید هزاره چیست، بیایید دنیای شگفت انگیز عادات خرید هزاره را بررسی کنیم.
عادت های خرید
هزاره ها به طور یکپارچه فناوری را در زندگی خود ادغام کردند از کارهای روزمره گرفته تا خرید و رسانه های اجتماعی به عنوان پاتوق مجازی آنها ظاهر شد و ارتباطات را شکل داد و روندها را تنظیم کرد.فیس بوک و یوتیوب و اینستاگرام به عنوان مراکزی برای ابراز وجود، الهام بخشی و تعامل محتوا عمل می کنند. برندها فرصت های طلایی را در اینجا پیدا می کنند تا ارتباطات معتبرتری به وجود آورند.چه چیزی این سفر دیجیتالی را جذاب می کند؟ هزاره ها جنگجویان هدفمند هستند و 40 درصد فراتر از معاملات از تغییرات اجتماعی حمایت می کنند. آنها به دنبال برندهایی هستند که ارزششان را منعکس می کند. در جهانی که میل به اصالت و تاثیرگذاری دارد، هزاره ها با کیف پول خود می درخشند. برندهایی که از مسائل اجتماعی دفاع می کنند، در هایی به سویشان باز می شود تا فراتر از تجارت بروند و از اخلاق و پایداری استقبال کنند. برای پذیرش ارزش ها، خواه ابتکارات محیطی دلایل اجتماعی یا شیوه های تجاری مسئولانه، پاداش دریافت کنید. برای برندهای معروف این یک دعوت برای ایستادگی است نه فقط به عنوان یک برچسب بلکه به عنوان یک چراغ راهنما و یک شریک درحال پیشرفت.
نمونه مطالعاتی (کیس استادی)
بیایید از طریق مطالعات موردی، به سمت دنیای برندهای معروف هزاره ها شیرجه بزنیم. یکی از ستاره های درخشان در میان آنها پاتاگونیا می باشد. که تنها تولید کننده پوشاک نیست ، بلکه جوهر روح های هزاره ای است که سبک آگاهی زیست محیطی را گسترش می دهد حتی مارک زاکربرگ هم از هواداران پاتاگونیاست ، به چند دلیل :
پاتاگونیا رمز هزاره را شکسته نه با ورود تصادفی به بازار بلکه با اخلاقیات سازگار با محیط زیست . هزاره ها مشوق اصلی آنها هستند.تعهد پاتاگونیا به دلایل محیط زیستی فقط یک شعار نیست. این یک سبک زندگی است که در ارزش ها و هویت برند آنها تنیده شده. یک اجتماع مشتاق از قهرمانان آگاه به محیط زیست را پرورش داده است که راضی به برندهای یکبار مصرف نیستند. یکی از موارد مورد علاقه هزاره ها وجود هدف است. هدف یا تارگت به سبک جذب هزاره ها تسلط پیدا کرده است. این فقط یک فروشگاه نیست یک پناگاه خرید است که به زبان روان صحبت می کند. از لباس های اینستاگرام گرفته تا ابزراهای پیشرفته ، تارگت رویای خرید هزاره را برآورده می کند. آنها با همکاری با اینفلوئنسرها و سازندگان، هزارها را با نمادهای فرهنگ رسانه اجتماعی مرتبط می سازند. این مکانی است که به حساسیت های زیبایی شناختی ما توجه می کند و در عین حال راحتی را به ارمغان می آورد و مراکز خرید را با تارگت به یاد ماندنی می کند.
بینش ها
در دنیای برندسازی اصالت حکمفرماست و برای هزاره ها ارزشی غیرقابل مذاکره است، ما در تشخیص معامله واقعی از یک فرسنگ دورتر مهارت داریم. اگر ارزش ها و تعهدات برند شما عمیقا در DNA شما حک نشده است. آن را در معرض دید قرار دهید. هزاره ها در دنیایی با تکنولوژی بزرگ شده اند که همه چیز فقط با یک کیلیک فاصله دارد. برای جلب رضایت ما برندها باید بازی راحتی را انجام دهند، پلتفرمهای آنلاین خود را به عنوان فرش قرمز برای یک تجربه در نظر بگیرید و با ارزش ها همسو شوید. پاتاگونیا و تارگت این رقص را به کمال رسانده اند و برندهای خود را دلایل موجه با قلب هزاره ها هماهنگ کرده اند. برای به دست آوردن یک صندلی در میز هزاره ها نشان دهید که به دنبال کیف پول ما نیستید. شما متعهد به شکل دادن به دنیایی بهتر هستید. محتوای فروش سنتی را با آموزش و تعامل ترکیب کنید و از رسانه های اجتماعی برای تقویت ارزش های خود استفاده کنید. اگر صحبت از آن شد، شاهراه برند شما به نسل هزاره از طریق رسانه های اجتماعی و محتوای دیجیتال است. دراینستاگرام فیس بوک و پینترست حضور داشته باشید اینها پاتوق ما هستند. بنابراین شما ترکیبی از اصالت راحتی و ارزش هایی را دارید که می تواند توجه شما را به این نسل تاثیرگذار جلب کند. امیدوارم از این بررسی عمیق در مورد اینکه چگونه برندها می توانند به طور منحصر به فردی برای هزاره ها جذاب باشند لذت برده باشید. برای صاحبان مشاغل و بازاریان درک ارزش ها و ترجیحات این نسل تاثیرگذار کلید ایجاد روابط پایدار و شکوفایی در بازار امروز است.
دیدگاهتان را بنویسید