برند، متعلق به آینده است

برندسازی، مسیر ساختن آینده است

باهم آینده بهتری را میسازیم

در عصری هستیم که جنگ، جنگ ذهن و فضای ذهنی است و شرط ماندگاری و مانایی، نشان دار بودن و تصاحب قلب و ذهن مشتریان است. این فرآیند، مهمترین دغدغه صاحبان کسب و کارها است و می کوشند تا نشانی ماندگار باشند بر ذهن و ضمیر مخاطبین خودشان. در این راستا چندسالی است کوشیده ام تا علاوه بر مرور عمیق مفاهیم مدیریت برند، وارد حوزه مکمل و موثر برندسازی، که همان مدیریت فضای ذهن و چالش های آن است، شوم و مطالب کاربردی را با دانشجویان، صاحبان کسب و کار و خوانندگان مطالبم در نشریات مختلف در موضوعات کهن الگوها، اسطوره شناسی، نشانه شناسی، روانشناسی در برند و ضمیر ناخودآگاه به اشتراک گذارم و با افتخار عنوان می کنم که جز پیشگامان پژوهش حوزه تلفیقی روانشناسی یونگ با مفاهیم برندسازی باشم.

۲3

سال تجربه تدریس

44

مشاوره برند

30

مقاله تخصصی

87

پروژه انجام شده

16

دانشگاه
و موسسه آموزش عالی

64

دوره برند

3500

دانشجو

10

سال سابقه مشاوره مدیریت