برند، متعلق به آینده است
برندسازی، مسیر ساختن آینده است
باهم آینده بهتری را میسازیم
در عصری هستیم که جنگ، جنگ ذهن و فضای ذهنی است و شرط ماندگاری و مانایی، نشان دار بودن و تصاحب قلب و ذهن مشتریان است. این فرآیند، مهمترین دغدغه صاحبان کسب و کارها است و می کوشند تا نشانی ماندگار باشند بر ذهن و ضمیر مخاطبین خودشان. در این راستا چندسالی است کوشیده ام تا علاوه بر مرور عمیق مفاهیم مدیریت برند، وارد حوزه مکمل و موثر برندسازی، که همان مدیریت فضای ذهن و چالش های آن است، شوم و مطالب کاربردی را با دانشجویان، صاحبان کسب و کار و خوانندگان مطالبم در نشریات مختلف در موضوعات کهن الگوها، اسطوره شناسی، نشانه شناسی، روانشناسی در برند و ضمیر ناخودآگاه به اشتراک گذارم و با افتخار عنوان می کنم که جز پیشگامان پژوهش حوزه تلفیقی روانشناسی یونگ با مفاهیم برندسازی باشم.
- مدرس و راهبر توسعه روانبرند
- پژوهشگر حوزه برند برندسازی و روانشناسی تحلیل
- استراتژیست برند
- مدرس و مشاور توسعه کسب و کار
- استراتژیست برند و مشاور برندینگ، بازاریابی و تبلیغات
- دکترای مدیریت کسب و کار، گرایش استراتژی، دانشگاه تهران
- کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار، گرایش بازاریابی
- مدرس دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران
- مدرس دانشگاه تهران دانشکده کارآفرینی
- مدرس موسسه آموزش عالی ماهان (بیزنس اسکول ماهان)
- مدرس و سخنران دانشگاههای دولتی، آزاد و موسسات آموزش عالی آزاد
- مدرس دوره های MBA, DBA, PostDBA
- پژوهشگر پیشگام و ارائه مقاله در حوزه برند ملی و مقاصد گردشگری در کشور
- اولین مشاور برند و بازاریابی سازمانهای دولتی در حوزه ورزش در کشور
- پژوهشگر پیشگام و ارائه مقاله در حوزه بازاریابی سیاسی و برند سیاسی در کشور
- بیش از 30 مقاله تخصصی در حوزه کسب و کار، برند، بازاریابی، تبلیغات، برند ملی و گردشگری
- مشاور برند و بازاریابی بیش از 40 سازمان خصوصی و دولتی
- بیش از 20 سال تجربه تدریس در حوزه های مختلف
۲3
سال تجربه تدریس
44
مشاوره برند
30
مقاله تخصصی
87
پروژه انجام شده
16
دانشگاه و موسسه آموزش عالی
64
دوره برند
3500
دانشجو
10
سال سابقه مشاوره مدیریت